.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد. سرطانی که بیشتر جان مردان را تهدید می‌کند
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد.(ادامه)
 انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد. فواید ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز
انجام روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی می‌تواند اثراتی در درمان بیماری‌ها، افزایش توان جسمانی، چربی سوزی، حرکات اصلاحی و رفع آسیب‌های بدنی برای افراد داشته باشد.(ادامه)
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. آرش میراحمدی درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد. امیدوارم خانواده مسئولان بیمار شوند/ دولت گوش شنوا و چشم بینا ندارد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد.(ادامه)
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است این افراد از سفر اربعین منع شدند!
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است(ادامه)
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
بیماران مبتلا به سرطان با بهره برداری از بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل دیگر نیازی به مراجعه به تهران یا شهرهای دیگر ندارند بیماران سرطانی دیگر جان به لب نمی شوند
بیماران مبتلا به سرطان با بهره برداری از بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل دیگر نیازی به مراجعه به تهران یا شهرهای دیگر ندارند(ادامه)
سرطان روده چهارمین نوع سرطان شایع در بریتانیا است و اکنون پژوهشگران، چهار علامت سرطان روده را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند تا دو سال قبل از تشخیص ظاهر شود ۴ علامت سرطان روده که ۲ سال زودتر از تشخیص ظاهر می‌شوند
سرطان روده چهارمین نوع سرطان شایع در بریتانیا است و اکنون پژوهشگران، چهار علامت سرطان روده را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند تا دو سال قبل از تشخیص ظاهر شود(ادامه)
آنچه در خیانت همه دارند تو یک جا داری!
(ادامه)
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست. چرا گوش وزوز می کند؟
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.(ادامه)
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند. سن شما روی پیشانی‌تان نوشته شده‌!
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
پس از قطع امید پزشکان از «پله»اسطوره فوتبال جهان اخباری مبنی بر فوت این بازیکن مطرح برزیلی در فضای مجازی دست به دست می چرخد. درگذشت اسطوره فوتبال جهان؟ | سلطان از سرطان دریبل خورد!
پس از قطع امید پزشکان از «پله»اسطوره فوتبال جهان اخباری مبنی بر فوت این بازیکن مطرح برزیلی در فضای مجازی دست به دست می چرخد.(ادامه)
آنفولانزا در کمین و سطح ایمنی عموم مردم به ویژه کودکان پایین!
به گفته یکی مسئولان وزارت بهداشت، ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در ۳ هفته گذشته افزایش زیادی داشته است و پیش بینی می شود که این بیماری در کشور طغیان خواهد کرد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند. تولید طلا فقط با یک باکتری
پژوهشگر ایرانی موفق به ساخت سیستم رآکتوری فوق پیشرفته‌ای شد که می‌تواند طلای بیولوژیک تولید کند.(ادامه)
رعایت ۳ مثلث بهداشتی برای مهار جهش جدید اومیکرون
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای مهار جهش جدید کرونا و عبور از موج هفتم همه باید سه مثلث بهداشتی را رعایت کنند.(ادامه)
خواص باور نکردنی مصرف زنجبیل
یافته‌های محققان نشان می دهد که استفاده از زنجبیل مزایای بسیاری دارد و می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها به درمان بسیاری از آنها کمک کند.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
درمان قطعی سرطان مزمن خون با پیوند سلول‌های استخوانی
عضو انجمن خون و آنکولوژی کشور گفت: با پیشرفت‌های علمی کشور و ورود شرکت‌های دانش بنیان درمان قطعی و کامل در سرطان خون ایجاد شده است.(ادامه)
درمان سرطان خون ممکن شد
عضو انجمن خون و آنکولوژی کشور گفت: درمان قطعی و کامل سرطان خون با ورود شرکت‌های دانش بنیان خون ایجاد شده است.(ادامه)
تقویت ایمونوتراپی در بیماران با این ویتامین
محققان دریافتند ویتامین E می‌تواند با تحریک فعالیت سلول‌های دندریتی در تومور، پاسخ‌های ایمونوتراپی را افزایش دهد.(ادامه)
نشانه‌های سرطان خون را بشناسید
فوق تخصص خون گفت:خون ریزی ناگهانی و کم خونی شدید از علائم سرطان خون هستند.(ادامه)
فعال شدن خدمات درمانی نوروزی از ۲۶ اسفند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از فعال شدن خدمات درمانی ستاد تسهیلات نوروزی از ۲۶ اسفند در استان خبر داد.(ادامه)
تصویب تزریق دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص
با اعلام معاون وزیر بهداشت دُز چهارم واکسن کرونا برای گروه‌های خاص تزریق خواهد شد.(ادامه)
کنترل دیابت با زردچوبه +جزئیات
زردچوبه از ادویه‌های طعم دهنده و خوش رنگ و لعاب است که برای درمان مشکلات سلامتی مختلف از تسکین درد گرفته تا پیشگیری از دیابت استفاده می‌شود.(ادامه)
۳ دلیل برای جدی گرفتن اُمیکرون
یکی از دلایلی که ما تاکید داریم که افراد خطر ابتلا به کووید را نپذیرند و مراقب باشند به این بیماری مبتلا نشوند این است که ابتلا به این بیماری با عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی همراه است.(ادامه)
مصرف آویشن برای این افراد مطلقا ممنوع
آویشن با وجود اینکه فواید سرشاری دارد اما مصرف بیش از اندازه آن عوارض جانبی جبران ناپذیری برجای می گذارد.(ادامه)
فواید منحصر به‌فرد شیره انگور
شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می‌توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری از آن استفاده کرد.(ادامه)
هفت ضرر سرکه سیب که از آن آگاه نیستید
مصرف متوسط سرکه سیب، این ماده مقوی سالم، فواید زیادی برای سلامتی دارد با این حال، استفاده بیش از حد آن می‌تواند باعث مشکلات گوارشی، کاهش سطح پتاسیم (هیپوکالمی) و پوسیدگی دندان شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.